Com-One app


Installeren en Activeren

De Com-One app wordt geïnstalleerd via de PlayStore/App Store.
Zoek naar "Com-One" om de app terug te vinden.

Android app : Com-One - Apps op Google Play
iOS app : Com-One in de App Store

Je gsm-nummer dient gekoppeld te zijn aan je gebruiker in de telefooncentrale.
Indien dit niet het geval is, contacteer Com-One support om je gsm-nummer te laten koppelen.

Screenshot_20241102_211428_Com-One.jpg

Navigatie

De app maakt gebruik van een linker- en een rechtermenu.
Swipe van de zijkant van je scherm om deze te openen.

Activiteit (Status) wijzigen

Je activiteit kan via de app aangepast worden. De wijziging is onmiddellijk actief.

De standaard activiteit is meestal 'Beschikbaar', dit kan echter gewijzigd worden naargelang de specifieke noden van je bedrijf.
Contacteer Com-One support om je standaard activiteit te wijzigen.

Screenshot_20241102_212109_Com-One.jpg

Toekomstige activiteiten beheren

Om een activiteit in de toekomst in te plannen, gebruik je 'Toekomstige aanwezigheid'.

Uitbelnummer (rol) wijzigen

Op basis van je Rol kun je kiezen met welk nummer je uitbelt.

Extra rollen kunnen aangemaakt worden wanneer je meerdere telefoonnummers in gebruik hebt.
Contacteer Com-One support om deze in te laten stellen als uitbelnummers.

image.png

Standaard wordt je rechtstreeks vast nummer getoond wanneer je naar een collega belt zodat deze weet wie er belt.
De CallerID van een Externe oproep volgt je ingestelde rol.

Favoriete contactpersonen beheren

De eerste pagina die je tegenkomt als je de Com-One app opent, is de Contactpersonen pagina.

Persoonlijk- en ACD-logboek

Via de app kan je je eigen oproepenlogboek bekijken, maar ook het ACD-logboek van je algemene nummers.