Com-One app
- Installeren en Activeren
- Navigatie
- Activiteit (Status) wijzigen
- Toekomstige activiteiten beheren
- Uitbelnummer (rol) wijzigen
- Favoriete contactpersonen beheren
- Persoonlijk- en ACD-logboek
- Voicemail beluisteren
Installeren en Activeren
De Com-One app wordt geïnstalleerd via de PlayStore/App Store.
Zoek naar "Com-One" om de app terug te vinden.
Android app : Com-One - Apps op Google Play
iOS app : Com-One in de App Store
- Download en Installeer de app.
- Activeer de app door je volledige gsm-nummer in het internationaal formaat in te geven.
Bv: +32412345678
Je gsm-nummer dient gekoppeld te zijn aan je gebruiker in de telefooncentrale.
Indien dit niet het geval is, contacteer Com-One support om je gsm-nummer te laten koppelen.
- Vervolgens krijg je een activeringscode via sms toegestuurd.
- Vul de activeringscode in op de Com-One app en druk op Activeren.
- Om een goede werking te garanderen, dien je enkele machtigingen toe te staan:
- Rond de installatie af door de korte inleiding te doorlopen.
Navigatie
De app maakt gebruik van een linker- en een rechtermenu.
Swipe van de zijkant van je scherm om deze te openen.
- Om de verschillende pagina's van de app te openen, swipe je van de linkerkant naar rechts.
- Om je status en rol te wijzigen, swipe je van de rechterkant van je scherm naar links.
Activiteit (Status) wijzigen
Je activiteit kan via de app aangepast worden. De wijziging is onmiddellijk actief.
- Swipe van de rechterkant van je scherm naar links.
- Tik op je huidige activiteit om deze te wijzigen.
- Tik op de drie verticale bolletjes om een aangepaste activiteit in te stellen.
- Zo stel je eenvoudig een eindtijd in waarbij je activiteit terug naar de standaard activiteit springt op het ingestelde tijdstip.
De standaard activiteit is meestal 'Beschikbaar', dit kan echter gewijzigd worden naargelang de specifieke noden van je bedrijf.
Contacteer Com-One support om je standaard activiteit te wijzigen.
Toekomstige activiteiten beheren
Om een activiteit in de toekomst in te plannen, gebruik je 'Toekomstige aanwezigheid'.
- Swipe van de linkerkant van je scherm naar rechts.
- Tik op 'Toekomstige aanwezigheid'.
- Tik op het plus-teken om een nieuwe activiteit in te plannen.
- Vul de details in van je activiteit.
- Sla de geplande activiteit op door op het vinkje te klikken in de rechterbovenhoek.
- Bekijk de planning per maand.
- Tik op een geplande activiteit om deze te wijzigen.
Uitbelnummer (rol) wijzigen
Op basis van je Rol kun je kiezen met welk nummer je uitbelt.
- Swipe van de rechterkant van je scherm naar links.
- Tik op je naam
- Pas je Rol (en eventueel je notitie en foto) aan
Extra rollen kunnen aangemaakt worden wanneer je meerdere telefoonnummers in gebruik hebt.
Contacteer Com-One support om deze in te laten stellen als uitbelnummers.
- Het nummer die gekoppeld is aan de rol wordt getoond bij je volgende uitgaande oproepen.
Standaard wordt je rechtstreeks vast nummer getoond wanneer je naar een collega belt zodat deze weet wie er belt.
De CallerID van een Externe oproep volgt je ingestelde rol.
Favoriete contactpersonen beheren
De eerste pagina die je tegenkomt als je de Com-One app opent, is de Contactpersonen pagina.
- Standaard worden de favoriete contactpersonen getoond.
Vanuit de telefooncentrale kunnen enkele of al je collega's als favoriet gemarkeerd zijn. - Om een een contactpersoon als favoriet in te stellen, ga je als volgt te werk:
Persoonlijk- en ACD-logboek
Via de app kan je je eigen oproepenlogboek bekijken, maar ook het ACD-logboek van je algemene nummers.